Sunday, September 20, 2015

Vat jou goed en trek...





Vandag dink ons saam aan 'n ander tipe pad. 'n Moeiliker pad. Die swaar-hart pad. Die trekpad. Nie net die trekpad nie maar ook die ongewensde, ongevraagde onbeplande pad wat dikwels nie 'n saam-oppiepad is nie. Hierdie pad is meer dikwels die alleenpad. Die pad van byvoorbeeld verplasing na 'n ander stad, selfs na 'n vreemde land of erger nog dalk die pad van egskeiding, bankrotskap of dood.

Met hierdie tipe gedwonge reis laat ek my hart iewers agter en ek benader my bestemming soos 'n skoolseun wat in die moeilikheid is. Ek onthou nog 'n skooljuffrou wat ons altyd gedreig het met die skoolhoof se kantoor. Ek herinner my nog aan haar woorde:" As jy moeilikheid maak, is jy Maandogoggend op die rooi tapyt". Ironies genoeg is rooi tapyte gewoonlik bedoel vir "celebrities". Dit lyk dalk vir ander goed en aantreklik. Ek kan jou verseker dat die skoolhoof se rooi tapyt wanneer jy in die moeilikheid is, hoegenaamd nie aantreklik is nie! Dis hierdie tipe van ongevraagde en gedwonge pad waarvan ons hier praat! Dis dikwels ook 'n skaam-wegkruippad.

Het jy jouself al op hierdie tipe pad bevind?

Ook hierdie pad is makliker wanneer jy dit nie alleen doen nie. Om te vra is vir meeste mense moeilik, maar mede-reisigers maak enige pad makliker. Al moet jy dalk sover gaan om 'n ondersteuningsgroep te Google - maak dan so! Jy sal dalk net verbaas wees oor hoeveel ervare reisigers hierdie tipe pad al geloop het! Mededeelsaamheid bring steeds groot verligting want onthou jy nog: nie net is "sharing caring" nie, maar "trouble shared is troubled halved" bly ook nog steeds 'n bevestigde en betroubare misterie! Jy sal net moet kies om "vra" te inisieer!

Gegroet, liewe mede-reisiger!

ONS REIS MOEDIG VOORT!

No comments:

Post a Comment